Інформація
про навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін
зі спеціальності "Транспортні технології"
рівень - PhD
3. Пояснювальна записка до навчального плану
4. Інформація про комплекс навчально-методичного забезпечення навчальних дисциплін
| Професійна англійська мова наукового спілкування | ||||||
| Методичні основи та практичні аспекти аналізу інформаційних джерел | ||||||
| Теоретичні основи структуризації наукового дослідження, підготовки рукопису та захисту дисертації | ||||||
| Методи наукових досліджень та планування експерименту | ||||||
| Педагогіка та психологія вищої школи | ||||||
| Методологія формування тарифів та фрахтів у системі морських перевезень | ||||||
| Методологія управління проектами | ||||||
| Наукові основи організації технологічних процесів перевезення вантажів і пасажирів, а також управління роботою флоту | ||||||
| Наукові основи організації технологічних процесів переробки вантажів і управління роботою порту (транспортного вузлу) | ||||||
| Наукові основи організації та управління роботою спеціалізованого флоту | ||||||
| Методологічні основи управління трудовими ресурсами підприємств транспортної інфраструктури | ||||||
| Наукові основи організації та управління обслуговуванням вантажів і транспортних засобів у портах (транспортних вузлах) | ||||||
| Наукові основи конкуренції | ||||||
| Теоретичні та методологічні основи прийняття управлінських рішень | ||||||
| Системна інтеграція процесів доставки вантажів | ||||||
| Управління проектами та програмами розвитку підприємств та виробництв транспортної галузі | ||||||
| Моделювання динаміки кон’юнктури та поведінки суб’єктів ринку морських транспортних послуг | ||||||
| Методологія організації транспортного обслуговування зовнішньоторговельних вантажопотоків | ||||||
| Інформаційні технології в науці та освіті | ||||||
| Теорія подібності та розмірностей | ||||||
| Спеціальні функції | ||||||
| Історія педагогіки і освіти | ||||||
| Педагогічна інноватика | ||||||
| Методика підготовки наукових праць англійською мовою | ||||||
