Упродовж багатьох років співробітники кафедри ІКВД проводили науково-дослідну роботу у сфері морського гідротехнічного і воднотранспортного будівництва за такими напрямами: забезпечення навігаційних габаритів суднового ходу на ріках; розробка нових типів мало-габаритних нафтозбірних пристроїв; практичне використання хвилеєнергетичних установок; напружено-деформований стан залізобетонних елементів гідротехнічних споруд; гідрологічне обґрунтування ремонтних заходів на каналі «Прірва» в гирлі ріки Дунай; робота гідравлічного та пневматичного хвилеломів на експериментальній та справжній моделях; вивчення проблеми Дніпро-Бузького лиману; забезпечення довговічної експлуатації гідротехнічних споруд із впровадженням захисних синтетичних смол; створення плавучих якірних систем; розробка методів утилізації хвильової енергії з виробничим використанням в умовах портів Одеси, Южного й Іллічівська.

Зараз науковці кафедри досліджують наступні науково-дослідні теми:

  • вплив мікроклімату на надійність залізобетонних споруд (к. т. н., доц. М. В. Адамчук);
  • гідрологічне забезпечення судноплавства гирлових рік на прикладі нижньої частини ріки Дунай (к. геогр. н., доц. Г.М. Андреєвська);
  • аналіз напружено-деформованого стану залізобетонних конструкцій (к. т. н., доц. Д. І. Безушко, к. т. н., доц. В. І. Шеховцов);
  • вирішення нелінійних задач механіки бетону та залізобетону методом скінченних елементів (к. т. н., доц. І. М.Мироненко);
  • вплив хвиль і течій на споруди укісного типу (к. т. н., доц. В.М. Савенков);
  • вивчення дії хвиль на донний трубопровід (к. т. н., доц. К.Ю. Федорова).
Наверх

background