БУЛА ПРОВЕДЕНА БІНАРНА ЛЕКЦІЯ
Лекція проходила за тематикою та планом передбаченими робочою програмою та методичними вказівками з дисципліни. А саме:
1. Поняття судового пізнання та судового доказування
2. Характер доказування у сучасному цивільному процесі України та роль суду в ньому.
3. Суб’єкти доказування, їхні права та обов’язки з доказування. Підстави звільнення від доказування.
4. Стадії процесу доказування.
5. Предмет доказування.
6. Обставини, що не підлягають доказуванню.
7. Забезпечення доказів.
8. Докази у цивільному процесі. Класифікація (види) доказів.
9. Належність і допустимість доказів у цивільному процесі.
10. Достовірність і достатність доказів.
11. Засоби доказування: поняття і види. Характеристика засобів доказування.
Лекторка О.М. Борщевська на лекції окреслила коло теоретичних питань, які мали розглядати на лекції, визначила особливості доказів та доказування саме в цивільному процесі. Розкрила за допомогою презентації теоретичні питання, на яких базується практичне застосування доказів та стратегії доказування в цивільному процесі.
Адвокатка Фатіма Абдурахманівна з’ясувала для студентів ті практичні особливості, які мають місце в судових засіданнях в процесі доказування. Навела цікаві приклади доказів, які власне використовувала в судових засіданнях для успішного розгляду судової справи. Зауважила на те, що саме майстерність і тактика надання доказів є запорукою успішного розгляду справи для встановлення істини в суді та винесення законного, справедливого й обґрунтованого судового рішення.
9 лютого 2022 відбулася бінарна лекція, яку спільно провели П'ятий апеляційний адміністративний суд та викладач кафедри КАП проф. ОНМУ Василь Стовпець, в рамках однієї з тем навчальної дисципліни "Загальне та спеціальне діловодство", для здобувачів вищої освіти (бакалаврського рівня) за спеціальністю 081 "Право".
Однією зі складових забезпечення якості вищої освіти безсумнівно є поширення академічних зв’язків з питань реалізації освітніх програм та вдосконалення освітньої діяльності.
В Одеському державному університеті внутрішніх справ відбулася робоча зустріч з питань реалізації освітніх програм та вдосконалення освітньої діяльності.
МОН оголошує запуск платформи «Наука та бізнес», яка стане онлайн-майданчиком для комунікації та ефективної взаємодії представників бізнесу та наукової спільноти, надасть можливість бізнесу знайти науковий результат, а вченим – реалізувати власний потенціал і комерціалізувати результати наукового пошуку.
«Для того, щоб стимулювати розвиток наукового потенціалу та економіки країни, ми створюємо та реалізуємо нові інструменти співпраці учасників цього процесу. Відтепер представники бізнесу, науковці та інноватори мають змогу взаємодіяти за допомогою сучасного інструменту – платформи «Наука та бізнес». Такий майданчик дозволить економити час для пошуку необхідних рішень і задач, стимулювати та вдосконалювати співпрацю, а також покращувати ефективність наукових досліджень і приносити практичні результати», – зазначив заступник Міністра освіти і науки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Артур Селецький.
в рамках підписаного 30 грудня 2021 року
договору про двостороннє співробітництво між закладами вищої освіти -
Одеським національним морським університетом
та Одеським державним університетом внутрішніх справ
ЗА ЗАПРОШЕННЯМ КОЛЕГ
ПРЕДСТАВНИКАМИ КАФЕДРИ ЦИВІЛЬНОГО І ТРУДОВОГО ПРАВА
БУЛА ВІДВІДАНА ЛЕКЦІЯ ПРОФЕСОРА
КАФЕДРИ ТРУДОВОГО, ЗЕМЕЛЬНОГО ТА ГОСПОДАРСЬКОГО ПРАВА
ОЛЕКСАНДРА МИКОЛАЙОВИЧА ПАЩЕНКА
З ДИСЦИПЛІНИ «АГРАРНЕ ПРАВО»
ЗА ТЕМОЮ: «ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ФЕРМЕРСЬКИХ ГОСПОДАРСТВ»
Лекція була проведена та презентована на високому професійному і науковому рівні. Вона була вдало структурована та містила багато теоретичного матеріалу та практичних прикладів.
Родзикою лекції став детальний аналіз судової практики щодо тематики заняття, яка в світлі земельної реформи є досить різноплановою, але лектор зміг запропонувати студентам систему її більш ефективного аналізу та пізнання.
На протязі лекції студенти мали можливість отримати повні відповіді на всі запитання, які їх цікавили за темою заняття.
Лекція була корисна науковцям з точки зору обміну досвідом та запозичення корисного інструментарію викладення навчального матеріалу.
ДЯКУЄМО ЗА ПЛІДНУ СПІВПРАЦЮ!