Організація процесу вибору здобувачами навчальних дисциплін

Задля реалізації Права Здобувачів ОНМУ на вільний вибір навчальних дисциплін, побудови індивідуального навчального плану, здобуття додаткових результатів навчання, гарантом освітньо-професійної програми "Логістичний менеджмент" спеціальності 073 Менеджмент доц. Афанасьєвою О.К. разом з кураторами академічних груп (викладачами кафедри "Менеджмент і маркетинг") було проведено чергу зустрічей зі студентами.

В ході спілкування було:

✅ озвучено правила вибору навчальних дисциплін;

✅ представлено перелік освітніх компонент для вибору;

✅ презентовано курси з Каталогів вільного вибору.

Бажаємо всім здобувачам подальшого цікавого навчання! ⚓📚⚓

21-22 грудня 2023 року на кафедрі "Менеджмент і маркетинг" відбувся захист кваліфікаційних робіт здобувачів другого рівня вищої освіти зі спеціальності 073 Менеджмент, освітньо-професійної програми "Морська логістика".

Тематика робіт охопила величезний спектр проблем та актуальних питань в сфері управління транспортними підприємствами: логістичними та експедиторськими, стивідорними та судноплавними компаніями, річковими портами.

В своїх роботах здобувачі удосконалювали, оптимізували, діджиталізували діяльність організацій, впроваджували інновації, формували ланцюги постачання, розробляли стратегії, управляли ризиками, створювали логістичні центри та кластери.

Вітаємо всіх наших магістрів із успішним завершенням навчання! 👏👏👏

Бажаємо, завдяки отриманням знанням, здобути омріяних висот у кар'єрі.

Нехай ваше життя буде сповнене якомога більше позитивними моментами!

24 листопада 2023 року відбулася бінарна лекція, організована кафедрою «Менеджмент і маркетинг» ОНМУ для студентів спеціальності 073 Менеджмент із керівництвом та провідними фахівцями ТОВ «ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА» на тему: «ЛЮДИ – ДВИГУН УСПІХУ: РОЛЬ HR В ДЕЛЬТА ВІЛМАР УКРАЇНА».

В ході неймовірно цікавезної та насиченої зустрічі з Оленою КОХАНЬКОВОЮ – директором з управління персоналом та адміністрування, Іриною МІРОШНИЧЕНКО – провідним фахівцем з підбору персоналу, Юлією ПАНШИНОЮ – фахівцем з розвитку персоналу та комунікацій здобувачі та викладачі ознайомилися із діяльністю підприємства, його основними виробничими процесами.

Основна увага заходу була зосереджена на діяльності відділу управління персоналом. Це одна з центральних ланок організації, від ефективної роботи якої залежить не лише забезпеченість компанії кадрами, але й ступінь їх задоволеності та вмотивованості до роботи.

☘️ Детально були розглянуті основні робочі процеси, які відбуваються в HR-відділі та основні функції, що виконуються його фахівцями: Кадрове адміністрування, Підбір персоналу та адаптація, Навчання та розвиток, Управління винагородою, Комунікації та бренд роботодавця, Управління корпоративною культурою.

☘️ Акцентовано увагу на цінностях компанії (Довіра, Взаємопідтримка, Досконалість, Відповідальність), які дозволяють формувати комфортні та продуктивні взаємовідносини в колективі, що в результаті забезпечуює конкурентоспроможність на ринку.

☘️ Висвітлено алгоритм та методи рекрутингу: виявлення потреби у працівниках, оголошення про вакансію, пошук через рекламу, бази даних, біржи праці, headhunting тощо, співбесіди та відбір кандидатів на посади, адаптація та оцінка компетенцій.

☘️ Розкрито методи та інструменти, які застосовуються для розвитку та підвищенні кваліфікації робітників компанії. Працівники компанії мають безперервне навчання, в тому числі завдяки менторству, участі у тренінгах та семінарах, навчанні за допомогою цифрових платформ.

☘️ Надано методику формування конкурентоспроможної заробітної платні, розкрито інструменти управління винагородою в компанії, як матеріальні, так і нематеріальні.

☘️ Сформовано уявлення про механізм формування внутрішніх комунікацій на підприємстві (корпоративна пошта, скриньки довіри, відкритість керівництва до спілкування). Представлено соціальні проєкти, які організує та в яких приймає участь компанія.

☘️ Системно розглянуто коло ціннісних пропозицій для працівників: Офіційне працевлаштування, Медичне страхування, Корпоративна система навчання, Доставка транспортом, Безкоштовне харчування, Щорічний перегляд зарплати, Можливість кар’єрного зростання.

☘️ Надано інформацію про наявні вакансії, програми стажування, можливе працевлаштування та кар’єрне зростання для студентів. 🔥

Щиро дякуємо чудовим спікеркам-профессионалам своєї справи за можливість зазирнути в практику роботи HR-відділу, наставництво для наших здобувачів та продуктивну співпрацю з Одеським національним морським університетом!

ТОВ«Дельта Вілмар Україна» https://www.deltawilmar.com/ входить до складу групи транснаціональної агропромислової корпорації Wilmar International, займається переробкою олійних культур, виробництвом масложирової продукції. Має свій комплекс з перевалки рослинних олій, що забезпечує їй ефективну логістику з постачання сировини та розподілу готової продукції.

Компанія відкрита до співпраці зі студентами! 🤝

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

21 та 22 листопада 2023 наші студенти-учасники Ukraine Global Faculty взяли участь у віртуальній дводенній конференції на тему "The State of AI in Risk Management", яку провів Інститут управління стратегічними ризиками (м. Лондон).

Конференція стала платформою для обговорення останніх досягнень в управлінні комплексними ризиками за допомогою штучного інтелекту , нових викликів у середовищі глобальних загроз для організацій, а також практичних міркувань для бізнес-лідерів, які прагнуть краще використовувати штучний інтелект для вдосконалення процесу прийняття рішень.

Доповідачами виступили:

- Mark Nutall, Director, Thomson Reuters; Chair, ISRM UAE.

- Dotan Sagi, CEO, Cinten.

- Peter Joyce, CEO, Inform Tech Plus.

Muttahir Salim, Middle East Security Lead, Buro Happold.

- Scott Weiner, Managing Consultant, Atkins.

- Dr Scott Christianson, Director of the Center for Entrepreneurship and Innovation (CEI), Robert Trulaske College of Business, University of Missouri.

- Danyetta Fleming, CEO, Covenant Security Solutuioins Intl; Fellow, Institute for Critical Infrastructure Technology.

✅Всі учасники отримали сертифікати:

Єгор Земляний (3 курс)

Дар'я Д'якова (3 курс)

Вероніка Куляк (3 курс)

Юрій Мосейко (3 курс)

Марина Іконнікова (3 курс)

Агата Ільяшенко (3 курс)

Сергій Чимшир (3 курс)

Ярослава Чепой (3 курс)

Ірина Ключко (3 курс)

Анастасія Віротченко (3 курс)

Анастасія Неделько (2 курс)

Тетяна Гейченко (2 курс)

Молодці! 👏👏👏

Бажаємо й надалі поповнювати свої знання та набувати корисних компетенцій!

16.11.23. БЛАГОДІЙНА ЯРМАРКА на підтримку воїнів ЗСУ з нагоди відзначення 93-ї річниці від Дня народження ОНМУ

16 листопада 2023 року пройшла БЛАГОДІЙНА ЯРМАРКА на підтримку воїнів ЗСУ з нагоди відзначення 93-ї річниці від Дня народження ОНМУ.

Стараннями студентів 1го курсу спеціальності 073 Менеджмент (Спеціалізація "Логістичний менеджмент" ОНМУ) був підготовлений стіл зі святковою їжею, випічкою та напоями.

Дякуємо за активну участь:

Чекал Регина

Нагорна Софія

Добровська Олександра

Віннікова Софія

Шандранцова Олександра

Березова Дарʼя

Чапельська Анастасія

Людін Ярослав

Черников Олексій

Богатирчук Георгій

Сафронович Марія

Вітаємо переможців 1-го туру Всеукраїнської Олімпіади з Менеджменту! 👏👏👏

В цьогорічній Олімпіаді прийняло участь більше 50 студентів спеціальності 073 Менеджмент під керівництвом викладачів кафедри "Менеджмент і маркетинг" ОНМУ.

Призові місця зайняли:

🥇1 місце (90 балів) - Ірина Пластун (4й курс) - керівник доц. Белоус К.В.

🥇1 місце (90 балів) - Вероніка Віноградова (4й курс) - керівник доц. Стаднік В.Г.

🥈2 місце (88 балів) - Дар'я Д'якова (3й курс) - керівник доц. Куружди Ю.В.

🥉3 місце (86 балів) - Надія Єгорова (3й курс) - керівник доц. Коваленко М.М.

🥉3 місце (86 балів) - Валерія Ігнатенко (3й курс) - керівник доц. Афанасьєва О.К.

🥉3 місце (86 балів) - Марина Іконнікова (3й курс) - керівник доц. Москвіченко І.М.

Бажаємо нашим здобувачам подальших найкрутіших досягнень!

15 листопада відбулася Всеукраїнська наукова-практична конференція студентів та молодих вчених "ІННОВАЦІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ", яка була організована кафедрою "Менеджмент і маркетинг" ОНМУ, та поєднала здобувачів та викладачів різних українських закладів вищої освіти.

Конференція була присвячена святкуванню 93 річниці з Дня народження Одеського національного морського університету.

Вона об'єднала більше 50 учасників та 20 доповідачів, які представили дослідження з різноманітніших тем в таких напрямках як:

📌 Логістичні системи та штучний інтелект в логістиці.

📌 Менеджмент, маркетинг та підприємництво в різних галузях.

📌 Проєктний менеджмент та економіка підприємств.

📌 Механізми управління підприємствами переробної галузі в повоєнний період.

📌 Менеджмент та маркетинг в сфері інформаційних технологій.

Дякуємо доповідачам за чудові виступи!

Дякуємо колегам з Національного авіаційного університету, Одеського національного технологічного університету, Одеського державного університету інформаційних технологій та зв'язку, Національного університету "Одеська юридична академія" за відмінну підготовку студентів та молодих вчених!

Бажаємо всім подальшої плідної праці та зустрічі у наступних науково-практичних заходах! 🤗

В межах тижневого святкування 93-річчя Одеського національного морського університету відбулася ВІКТОРИНА серед першокурсників.

Вітаємо наших студенток з команди "+ ВАЙБ" (1 курс, ОПП "Логістичний менеджмент") з 2 МІСЦЕМ у вікторині "ВООМ в розумі"!

Склад команди:

Віннікова Софія,

Побережна Єлизавета,

Сорока Анастасія,

Чапельська Анастасія,

Шандранцова Олександра.

Дівчата, ви - неімовірні! 🌸🌸🌸

На раз - організувались!

На два - зайняли призове місце!

10 листопада студенти Спеціалізація "Логістичний менеджмент" ОНМУ в межах дисциплін"Вступ до фаху" та "Менеджмент" набули навичок роботи в команді та пошуку управлінських рішень.

В процесі майстер класу "КРЕАТИВНИЙ ПОШУК РІШЕНЬ В МЕНЕДЖМЕНТІ», який підготувала провела бізнес-консультант Анна САХНО, здобувачі:

⚓ мали інтелектуальну та творчу розминку;

⚓ розібрали алгоритм пошуку рішень;

⚓ практикували "мозговий штурм";

⚓ визначили критерії ефективних рішень;

⚓ і навіть отримали домашнє завдання!

Зустріч пройшла весело та швидко.І навіть тривога та робота в укритті не перешкодили досягти поставленої мети! 💪 Бо це ж менеджери 😎.

Дякуємо нашій гості за можливість "вийти" за межі академічної освіти та "прокачки" soft skills!

ЖОВТЕНЬ 2023. Наші чудові здобувачі 3го курсу освітньої програми ⚓"Логістичний менеджмент"⚓ прийняли участь у IV Міжнародній науково-практичній конференції "МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ", яка пройшла на базі Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана (КНЕУ) та за підтримки ГО "Українська Асоціація Маркетингу" (ГО УАМ).

Під керівництвом викладачів кафедри "Менеджмент і маркетинг" студенти підготували тези та доповіді на різноманітні теми, посилили дослідницькі компетенції, набули навичок написання академічних текстів, обгрунтування своїх думок.

Вітаємо та бажаємо нових досягнень! рактичних заходах! 🤗

Зустріч здобувачів спеціальності 073 Менеджмент зі стейкхолдером-роботодавцем ОПП "Логістичний менеджмент"

13 жовтня 2023 року відбулася зустріч студентів 1-3 курсів спеціальності 073 Менеджмент ОНМУ з директором підприємства "ФІАЛАН КОНСАЛТИНГ", стейкхолдером-роботодавцем Освітньо-професійної програми "ЛОГІСТИЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ", випускницею магістратури ОНМУ спеціальності 073 Менеджмент 2014 року, Лілеєю САМУНЖИ на тему: "ПРАВИЛА КАР'ЄРНОГО ЗРОСТАННЯ В МЕНЕДЖМЕНТІ ТА ЛОГІСТИЦІ".

Протягом зустрічі, яка проходила в оновленому форматі (в аудиторії та паралельно у конференції zoom), тривала більше 2х годин 🔥 та об'єднала понад 150 учасників 😎💪😍, студенти дізналися історію професійного розвитку спікера, про діяльність компанію "FIALAN" та її місце серед інших українських транспортно-логістичних компаній.

Детально було розглянуто питання організації логістичних процесів в компанії, роль та функції різних учасників та працівників на кожному етапі доставки вантажів.

Особливу увагу було приділено майбутньому працевлаштуванню наших випускників: Лілія на прикладі реальних кейсів розказала, про що необхідно подумати і над чим працювати, будучи студентом, як напрацювати

соціальний капітал, що розказувати про себе і на що звертають увагу роботодавці в CV/Резюме та під час співбесіди.

Окремим пунктом було детальне роз'яснення, якими hard skills та soft skills необхідно опанувати та виростити в себе, щоб стати впевненим логістом та ефективним менеджером.

Щиро дякуємо 💙 Лілії САМУНЖИ 💛 за чудову зустріч, насичену цікавими фактами, корисними порадами та надихаючими на досягнення мети побажаннями!

Наверх