Lorem ipsum ad his scripta blandit partiendo, eum fastidii accumsan euripidis in, eum liber hendrerit an. Qui ut wisi vocibus suscipiantur, quo dicit ridens inciderint id. Quo mundi lobortis reformidans eu, legimus senseritdefiniebas an eos. Eu sit tincidunt incorrupte definitionem, vis mutat affert percipit cu, eirmod consectetuer signiferumque eu per. In usu latineequidem dolores. Quo no falli viris intellegam, ut fugit veritus placeratper. Ius id vidit volumus mandamus, vide veritus democritum te nec, ei eosdebet libris consulatu.

Історія університету

З

ОІІМФ, 1947 р.

моменту свого заснування Одеський національний морський університет залишається єдиним у своєму покликанні, призначенні, організаційній структурі, cкладній і славетній історії, витвореній упродовж десятиріч його викладачами й випускниками. Наш вищий навчальний заклад і сьогодні відомий у самій Україні та далеко за її межами. Однак, попри незначний порівняно з відомими національними університетами вік, ОІІВТ–ОНМУ посідає перше місце в лавах фундаторів інженерно-морської освіти. Зазираючи за багаторічний відрізок минулого, представляємо короткий нарис основних історичних етапів, які пройшов колектив кількох поколінь учених і співробітників ОІІВТ-ОНМУ — людей, які прославили наш заклад, ототожнюючи себе з ним.

Читать далее

Шановні друзі, колеги!

Ми живемо у непростий, але надзвичайно важливий час – час, коли виборюється майбутнє нашої країни. І сьогодні, як ніколи, ми усвідомлюємо, що єдність – це не просто слово, це наш найпотужніший інструмент, це наша сила, це наша зброя на шляху до перемоги.

А що є джерелом цієї єдності? Це знання, це свідомість, це розуміння того, хто ми, звідки ми і куди йдемо. Освіта і наука формують націю, дають нам не лише професійні навички, а й глибоке усвідомлення своєї відповідальності за країну. Вони навчають нас критично мислити, розпізнавати правду, захищати свої цінності та культурну спадщину.

Сьогодні на полі бою за нашу незалежність стоять не лише воїни. Кожен із нас – студент, викладач, науковець – є частиною великої боротьби. Хтось зі зброєю, а хтось – із знаннями, інноваціями, технологіями, які наближають нас до перемоги.

Війна довела: сильні не лише ті, хто має ресурси, а й ті, хто має знання. Україна вже показала всьому світу, що інтелект, освіченість і наука можуть змінювати хід історії. Саме наші науковці створюють технології для оборони, наші студенти волонтерять і працюють для країни, наші освітяни виховують нове покоління, яке вже не сумнівається у своєму виборі – бути частиною сильної, незалежної України.

Освіта і наука – це фундамент, на якому будується свідома нація. А свідома нація – це згуртоване суспільство, яке не можна зламати. Ворог намагається нас розділити, посіяти зневіру, змусити сумніватися у собі. Але ми знаємо: там, де є знання і правда, там є єдність. А там, де єдність – там перемога.

Тож нехай наша спільна справа – навчатися, досліджувати, творити – стане ще одним кроком до великої перемоги. Адже найсильніша зброя – це інтелект, і найпотужніший захист – це єдність.

Разом – до перемоги!

Слава Україні!

НАПРЯМКИ НАУКОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ОНМУ (НАУКОВІ ШКОЛИ)

ШКОЛА Керівник Галузь знань за державним переліком науково-технічної інформації Посилання на сторінку
1 Морське право Балобанов О.О. 08 Право
2 Діагностика суднових енергетичних установок Варбанець Р.А. 27 Транспорт, спеціальність 271 Морський та внутрішній водний транспорт
3 Портова, прибережна та геотехнічна інженерія Дубровський М.П. 19 Архітектура та будівництво
4 Підприємництво на морському транспорті Котлубай О.М. 07 Управління та адміністрування
5 Оптимальне управління функціонуванням та розвитком транспортних і логістичних систем Лапкіна І.О. 07 Управління та адміністрування
6 Управління економічними ризиками у діяльності логістичних систем Постан М.Я. 07 Управління та адміністрування
7 Ефективність просторового розвитку туризму Семенов В.Ф. 24 Сфера послуг, спеціальність 242 Туризм
8 Фактори стресостійкості у сучасному суспільстві та розвиток психокорекційних заходів на основі постстресової психотерапії Шевченко Р.П. 053 Психологія
9 Динаміка суднових пропульсивних комплексів Яровенко В.А. 27 Транспорт, 271 Річковий і морський транспорт
10 Інвестиційна діяльність, економічна діагностика та оцінка бізнесу на морському транспорті Жихарєва В.В. 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 051 Економіка
11 Математичне моделювання обєктів і процесів Андронов І.Л. 10 Природничі науки
104 Фізика та астрономія
105 Прикладна фізика та наноматеріали
11 Математика та статистика
111 Математика
112 Статистика
113 Прикладна математика
122 Комп'ютерні науки та інформаційні технології
12 Напружено-деформований стан та міцність бетонних і залізобетонних конструкцій при різних впливах з урахуванням структури бетону Дорофєєв В.С. 19. Архітектура та будівництво
13 Сейсмічний ризик і сейсмостійкість будівель і споруд Єгупов К.В. 19. Архітектура та будівництво
14 Динаміка, міцність і ресурс металоконструкцій портових перевантажувальних машин Пустовий В.М.
15 Економіко-математичне моделювання виробничо-транспортних систем Холоденко А.М.
16 Функціонування та розвиток транспортних процесів в системі морських і річкових перевезень Онищенко С.П. 27 Транспорт, спеціальність 275 Транспортні технології
17 Управління функціонуванням та розвитком портів і сервісних підприємств у транспортних системах Кириллова О.В. 27 Транспорт, спеціальність 275 Транспортні технології

«Суднобудування та водний транспорт»

Конкурси студентських наукових робіт спрямовані на пошук обдарованої молоді та залучення її до високоінтелектуального наукового співтовариства. Конкурс студентських наукових робіт проводяться з метою:

  • виявлення у студентів здібностей до наукового пошуку;
  • відкриття студентам навичок використання найсучасніших наукових методів та залучення студентства до цікавого світу науки;
  • стимулювання у студентів інтересу до наукової творчості, виховання самостійності в судженнях, креативності та ініціативності;
  • виявлення найбільш обдарованих і талановитих студентів з метою розвитку в подальшому їх інтелектуального потенціалу та залучення для вирішення актуальних науково-практичних проблем університету;
  • розповсюдження творчої наукової роботи серед сучасної молоді;
  • широкого залучення студентів в науку і сприяння формуванню нового покоління науковців.

Одеський національний морський університет є базовим навчальним закладом з проведення II туру Конкурсу студентських наукових робіт за напрямом «Суднобудування та водний транспорт» (Наказ Міністерства освіти і науки України від 24.11.2020 року No 1457).

    Конкурс проводиться за наступними секціями:

  • «Суднові енергетичні установи»
  • «Електрообладнання та автоматика суден»
  • «Технічне обслуговування і ремонт суден»
  • «Електричні установки»
  • «Енергетичне машинобудування»
  • «Судноводіння і морська безпека»
  • «Логістика на водному транспорті»
  • «Інформаційні технології на водному транспорті»
  • «Інженерні конструкції та водні дослідження»
  • «Морське право»
  • «Суднобудування: теорія і проектування корабля»
  • «Експлуатація флоту і портів»

Студентські наукові роботи, що подаються на конкурс, повинні відповідати вимогам III Розділу Положення про Всеукраїнський конкурс студентських наукових робіт з галузей знань і спеціальностей, затвердженого наказом МОН від 18.04.2017 року No 605.

Звертаємо увагу, що з метою дотримання законодавства в частині запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19 підсумкова студентська науково-технічна конференція ІІ туру Конкурсу за напрямом «Суднобудування та водний транспорт» буде проводитись дистанційно в режимі відео конференції з використанням платформи ZOOM.

Сторінка 5 із 424

Наверх

background