Маркетинг
Спеціальність: 075 Маркетинг
Галузь знань: 07 Управління та адміністрування
Освітній рівень: бакалавр
Освітня програма: Маркетинг і бізнес-аналітика (бакалавр) 2023 рік набору
Освітня програма: Маркетинг і бізнес-аналітика (бакалавр) 2024 рік набору
Форми навчання: очна та заочна
Термін навчання:
- 3 роки 10 місяців на очній та заочній формах
Увага!!! Зауваження, пропозиції та рекомендації щодо вдосконалення проєкту ОП «Маркетинг і бізнес-аналітика» на першому (бакалаврському) рівні (2025), надсилати за електронною адресою: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. Чебанова Тетяна Євгеніївна (гарант ОП),
або за телефонами:
067-811-93-23 Чебанова Тетяна Євгеніївна (гарант ОП)
050-652-27-26 Москвіченко Ірина Михайлівна
Особливості освітньої програми
Маркетинг, заснований на даних – це наша унікальна програма.
ОПП «Маркетинг і бізнес-аналітика» передбачає підготовку висококваліфікованих фахівців з маркетингу, які володіють сучасними методами, професійними методиками і технологіями, застосування яких дозволяє вирішувати складні практичні завдання у сфері маркетингової діяльності, зокрема Інтернет-маркетингу, маркетингу, заснованого на даних з урахуванням специфіки морського бізнесу.
Переваги освітньої програми
- Отримання затребуваної та перспективної професії;
- навчання у висококваліфікованих професіоналів;
- різноманітність сучасних практико-орієнтованих дисциплін;
- забезпечення вільного вибору здобувачами 25% освітніх компонент;
- можливість навчання 24/7;
- міжнародний досвід в університетах-партнерах;
- 100% працевлаштування за фахом ще під час навчання;
- високий рівень заробітної плати.
Цікаво?! З’явилися питання, хочеш дізнатися більше?! Приєднуйся до нашої групи в Telegram!
Ким може працювати випускник спеціальності 075 «Маркетинг»?
- Директором з маркетингу.
- Керівником підрозділів з реклами та зв'язків з громадськістю.
- Начальником відділу (з реклами, зв'язків з громадськістю).
- Менеджером (управителем) з маркетингу.
- Менеджером (управителем) з дослідження ринку та вивчення суспільної думки.
- SMM-менеджером, таргетологом.
- Менеджером з маркетингу, логістики, постачання, збуту та зв’язків з громадськістю.
- Менеджером (управителем) з реклами.
- Консультантом з маркетингу.
- Фахівцем зі зв’язків з громадськістю та пресою.
- Бізнес-аналітиком, фахівцем-аналітиком з дослідження товарного ринку.
- Рекламістом.
- PR-фахівця.
Випускники за програмою «Маркетинг і бізнес-аналітика» можуть працювати в компаніях сектору маркетингових досліджень та маркетингового консалту, українських та міжнародних компаніях, морських транспортних, круїзних, туристичних компаніях.
Основні фахові дисципліни:
- Основи бізнесу та маркетингу.
- Історія торгівлі, маркетингу та реклами.
- Статистика та ринкова аналітика.
- Маркетингові та бізнес-комунікації.
- Поведінка споживача.
- Маркетинг.
- Реклама та PR.
- Веб-аналітика.
- Маркетингова та товарна політика.
- Сучасні технології в бізнес-аналітиці.
- Аналітика в морській галузі.
- Інтернет речей.
- SMM, SEO.
- Контент-маркетинг та копірайтинг.
- Маркетингові дослідження.
- Управління продажами та брейдинг
- Цифровий маркетинг.
Ми в соцмережах:
Телефон: +38(067)-486-26-52, +38(050) 390-30-17, +38(048) 771-22-93