28 по 30 квітня 2015 року в місті Варна відбулася зустріч партнерів проекту (SETRACON). В ході зустрічі представники партнерів-учасників проекту відвідали об'єкти порту Варна і порту Варна - Захід для обговорення процедур та заходів, необхідних для забезпечення безпеки обробки транзитних контейнерів у портах, які приймають участь у проекті.

Експерти і керівництво порту Варна надали інформацію про діяльність порту, звертаючи особливу увагу на види вантажів, технології їх обробки і перевезення. В ході зустрічі були обговорені можливості встановлення обладнання та програмного забезпечення для забезпечення реалізації майбутнього пілотного введення в експлуатацію веб-додатку моніторингу безпеки транзиту контейнерів.

Партнери обговорили основні питання, пов'язані з реалізацією та управління проектом, включаючи можливості продовжити його термін до жовтня 2015 р.

Детальніше.

4 грудня 2015 року в місті Варна відбулася заключна конференція проекту SETRACON, який фінансується програмою Басейн Чорного моря 2007-2013. Перший етап заходу проходив в конференц-залі порту Варна, де представники партнерів проекту виступили із доповідями про сучасний рівень розвитку контейнерних перевезень, обговорили важливість забезпечення безпеки обробки контейнерних вантажів у портах країн-учасниць. Учасники проекту презентували також результати сумісної роботи на веб-додатком з моніторингу та забезпечення безпеки контейнерів. Другий етап конференції був проведений в порту Варна-Захід, де представники головного партнера - Олександрійський Технологічний Інститут м. Салоніки – тестували пілотний проект веб-додаток для відстеження та безпеки контейнерів. Тестування було успішним, оскільки усі функціональні можливості програми і встановлені на контейнери спеціалізовані датчики працювати ефективно і продемонстрували можливості його позитивного застосування в майбутньому.

Детальніше.

Інформаційний бюлетень.

Більше 100 кг цінної ... макулатури зібрали сьогодні студенти 2-го курсу 6-ї групи!Пишаємося вами, ви найкращі!

Збір здійснюється в рамках програми "ОНМУ - зелений університет"

Чтобы купить фирменные попперсы, перейдите по ссылке и сделайте заказ.

Крайній термін для реалізації проекту SETRACON), в якому Одеський національний морський університет є партнером, був продовжений на чотири місяці до 13 листопада 2015 року. Робота над реалізацією проекту виявилась вкрай складною, вимагає залучення значних ресурсів. Зокрема, для виявлення потенційних загроз безпеки транзитних контейнерів у портах, учасники проекту від ОНМУ провели опутування провідних фахівців та керівників вітчизняної портової галузі, які спеціалізуються на перевалці контейнерів. Таке опитування відбувалось у рамках реалізації запланованої проектом активності «Визначення загальних загроз безпеки у процедурах обробки контейнерів». Саме на результатах такого опитування, яке проводилось на підставі спеціально розроблених опитувальників, базувалось формулювання специфічних вимог до функціонування портової інфраструктури обробки контейнерів, основних загроз та ризиків, заходи з забезпечення безпеки контейнерів. Результати дослідження стали базою для підготовки доповіді про загрози безпеки процедур обробки контейнерів, розроблено партнерами проекту із залученням експертів відповідної галузі.

Очікуваний вплив проекту на розвиток контейнерних перевезень у Чорноморському регіоні:

Прийняття запропонованих процесів безпеки портовими адміністраціями, які приймають участь у проекті, і використання ними веб-додатків забезпечить ідентифікацію та відстеження транзитних контейнерів, що дозволить досягти нових рівней відстеження і контролю. Портові адміністрації та компанії (користувачі послуг портів) знають у будь-який момент часу, де знаходиться їх обладнання, а усі переміщення у основних місцях фіксуються для подальшого упорядкування та оптимізації. Це призведе до підвищення безпеки, зменшення капітальних витрат та значної економії обігу залучених портів.

Зокрема, запропонований проект дозволить портовим адміністраціям, відправникам та перевізника відстежувати безпеку та цілісність, швидкісні відправки ланцюгом постачань, бути впевненими, що контейнер було завантажено у безпечному пункті. Більш того, значне зниження вірогідності несанкціонованої події, яка може трапитися із транзитним контейнером, зіткнеться із урядовими правилами безпеки, що дозволить запобігти тривалим затримкам у відправленнях та отриманнях.

Викладене у значному ступені сприятиме ефективності послуг, які надаються портовими адміністраціями клієнтам. Це посилить імідж портових адміністрацій як значних та транснаціональних компаній, що у свою чергу призведе до збільшення контейнерного обороту. Більш того, підвищення ефективності місцевих портів, як очікується, призведе до екстраверсії регіональних підприємств, зниження логістичних витрат та відповідно – підвищення їх конкурентоспроможності.

Сторінка 154 із 168

Наверх

background