Сьогодні здобувачі вищої освіти Одеського Національного Морського Університету отримали унікальну можливість відвідати захоплюючу бінарну лекцію з освітньої компоненти "Реклама та PR-технології в туризмі", присвячену темі "Планування та здійснення рекламної кампанії в туристичній діяльності".

В рамках цієї події виступила експертка в галузі маркетингу – Юлія Андрющенко (Каменєва), яка поділиться своїми знаннями та досвідом у цій сфері. Пані Юлія має понад 16 років досвіду у маркетингу. Вона працювала на посаді директора з маркетингу в провідних компаніях України та Східної Європи, починаючи свою кар'єру у FMCG бізнесі (Philip Morris, Procter&Gamble, Bosch&Siemens) та продовжуючи її у таких компаніях, як Monsanto Ukraine, Syngenta Ukraine, LNZ Group та Corteva Україна.

Пані Юлія двічі була визнана кращим директором з маркетингу в Україні у 2018/2019 та 2019/2020 роках.

На початку свого виступу Юлія Андрющенко зупинилася на актуальних темах, пов'язаних з маркетингом в умовах війни. Вона висвітлила важливі аспекти, які допомагають підприємствам утримувати свою позицію та залучати клієнтів навіть у нестабільних умовах.

Спеціальна увага була приділена створенню рекламних кампаній в туристичному бізнесі. Пані Юлія розкрила таємниці успішних кампаній та поділилася власними ідеями створення привабливих пропозицій для туристів.

Маркетингові метрики на КРІ також стали об'єктом обговорення. Здобувачі отримали можливість розібратися у визначенні ефективності маркетингових стратегій в умовах економічної нестабільності.

Одним із найцікавіших моментів лекції було обговорення успішних кейсів рекламних кампаній в туризмі з усього світу. Здобувачі отримали можливість познайомитись з новаторськими підходами до маркетингу в сфері туризму.

Завершуючи свій виступ, Юлія Андрющенко висловила оптимістичний погляд на потенціал для розвитку туристичного бізнесу в Україні. Вона освітлила особливості та переваги використання маркетингових інструментів "made in Ukraine", сприяючи патріотичному підходу до розвитку галузі.

Бінарна лекція за участю Юлії Андрющенко стала важливою подією для здобувачів вищої освіти Одеського Національного Морського Університету за спеціальностями 242 «Туризм» та 075 «Маркетинг», надаючи їм інсайти та інструменти для подальшого розвитку в сфері маркетингу та туризму.

Наверх