Викладачі кафедри «Підприємництво та туризм» – ст. викл. Ремзіна Н.А., доц. Чебанова Т.Є., та здобувачі вищої освіти 1 курсу спеціальності 075 «Маркетинг» пройшли онлайн-курс «Цифрові медіа та основи маркетингу», який створений платформою онлайн-освіти Prometheus в партнерстві з Університетом Іллінойсу (Урбана-Шампейн) та Майком Яо, професором цифрових технологій, лектором курсу. >

Цей курс допоміг слухачам зрозуміти, як поєднуються процеси, що лежать в основі маркетингових комунікацій, з основними особливостями новітніх медіатехнологій, дав учасникам глибоке розуміння ролі цифрових каналів в інтегрованій маркетинговій кампанії. >

Ключові експерти курсу - Ян Слейтер (директор з маркетингу бізнес-коледжу Gies та професорка реклами на кафедрі реклами імені Чарльза Х. Сендейджа в Університеті штату Іллінойс); Джеффрі Террі Ґрін (співзасновник AdECN, рекламної платформи попиту, яка була придбана Microsoft у 2007 році, генеральний директор Trade Desk Inc); Девід Піклз (співзасновник і технічний директор Trade Desk). >

За результатами проходження курсу отримали сертифікати викладачі та здобувачі – Томак А., Храпенко К., Дереглазова Є., Зав'ялова А., Головатюк В., Топчій В. >

Щиро дякуємо організаторам курсу за можливість отримання викладачами та здобувачами вищої освіти цінних знань та навичок із маркетингових комунікацій, які є вкрай актуальними в сучасних умовах!!!

Сертифікати

Наверх