conf_sci_Kochub_2025

Неформальна освіта займає чільне місце в підготовці студентів спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг і бізнес-аналітика».

З березня по травень 2025 року студенти 1 та 2 курсу під керівництвом викладачів кафедри «Підприємництво та туризм»доц. Чебанової Т.Є. та доц. Мельникова С.В. — пройшли навчальний курс «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси».

Курс проведено в межах весняного циклу тренінгів Української Асоціації Маркетингу (uam.in.ua).

Здобувачі отримали унікальну можливість дізнатись із перших вуст про дієві інструменти, тренди та практичні кейси від провідних маркетологів і бізнес-експертів.

Протягом курсу було розглянуто 14 актуальних тем, серед яких:

  • ✔️ 20+ маркетингових каналів для e-commerce
  • ✔️ Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси
  • ✔️ Інтелектуальна монополізація бренду — що мають знати маркетологи
  • ✔️ Як залучити 98 журналістів з 8 країн до висвітлення вашої події
  • ✔️ Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ
  • ✔️ Регуляції та стандарти якості маркетингових досліджень: ICC/ESOMAR, УАМ
  • ✔️ Маркетингове планування: покрокова інструкція
  • ✔️ Соціально-відповідальний маркетинг: практичні кейси

Щиро дякуємо Українській Асоціації Маркетингу за чудовий освітній проєкт!

📄 Переглянути всі сертифікати (PDF)

📲 Приєднуйся до нас в Telegram

Наверх