Новини кафедри
Неформальна освіта займає чільне місце в підготовці студентів спеціальності 075 «Маркетинг» за освітньою програмою «Маркетинг і бізнес-аналітика».
З березня по травень 2025 року студенти 1 та 2 курсу під керівництвом викладачів кафедри «Підприємництво та туризм» — доц. Чебанової Т.Є. та доц. Мельникова С.В. — пройшли навчальний курс «Маркетинг PRO: практичний підхід через кейси».
Курс проведено в межах весняного циклу тренінгів Української Асоціації Маркетингу (uam.in.ua).
Здобувачі отримали унікальну можливість дізнатись із перших вуст про дієві інструменти, тренди та практичні кейси від провідних маркетологів і бізнес-експертів.
Протягом курсу було розглянуто 14 актуальних тем, серед яких:
- ✔️ 20+ маркетингових каналів для e-commerce
- ✔️ Ефективний інтернет-магазин: тренди, інструменти, кейси
- ✔️ Інтелектуальна монополізація бренду — що мають знати маркетологи
- ✔️ Як залучити 98 журналістів з 8 країн до висвітлення вашої події
- ✔️ Якісні дослідження: як отримати глибоке розуміння суспільних явищ
- ✔️ Регуляції та стандарти якості маркетингових досліджень: ICC/ESOMAR, УАМ
- ✔️ Маркетингове планування: покрокова інструкція
- ✔️ Соціально-відповідальний маркетинг: практичні кейси
Щиро дякуємо Українській Асоціації Маркетингу за чудовий освітній проєкт!