Новини кафедри
Навчальна дисципліна: «Історія торгівлі, маркетингу та реклами»
Тема: «Суспільно-економічне та культурне життя Одеси та Одеського регіону у XIX–XXI століттях»
Місце проведення: Одеська національна наукова бібліотека
Учасники: доцентка Сиротенко Н. А., студенти групи МАРК бак 11 спеціальності «Маркетинг»
Під час відвідування Одеської національної наукової бібліотеки студенти ОНМУ ознайомилися з правилами роботи, навчилися шукати літературу через алфавітний і предметний каталоги, дізналися про фонди бібліотеки — понад 5 млн документів на 100+ мовах світу.
Особливу увагу привернув відділ міжнародних проєктів: студенти дізналися про доступ до повнотекстової бібліотеки eLibraryUSA, можливість долучатися до клубів мовного розвитку та проєктів на базі бібліотеки.
Значний інтерес викликав і відділ рідкісних видань та рукописів, де зберігаються стародруки XV–XX століть, гравюри, листівки, фотографії та архівні документи.
У відділі краєзнавства «Одесика» студенти дізналися про суспільно-економічний розвиток регіону, історію підприємництва, торгівлі та реклами Одеси XIX–XXI століть, режим порто-франко, діяльність Одеської біржі, розвиток портової інфраструктури, перші рекламні оголошення та бренди регіону.
Студенти також отримали читацькі квитки, переглянули архівні матеріали та рекламні оголошення минулих століть, що стало важливою частиною вивчення дисципліни «Історія торгівлі, маркетингу та реклами».














