Ольга Олегівна
В.о. уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції
Інститут уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції в Одеському національному морському університеті (далі ОНМУ) запроваджений з метою забезпечення доброчесності і прозорості діяльності усіх структурних підрозділів ОНМУ під час провадження навчальних, наукових та адміністративно-господарських процедур.
В.о. уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції підзвітна і підконтрольна ректору ОНМУ. Проректори, директори, завідувачі кафедр, керівники та інші працівники структурних підрозділів ОНМУ не можуть впливати на діяльність в.о. уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції.
Основними різновидами корупційних ризиків, що існують у ЗВО України є: зловживання під час проведення вступних випробувань; вимагання/надання неправомірної вигоди в обмін на оцінки; використання службового становища з метою впливу на викладачів та співробітників; зловживання, пов’язані із написанням та підготовкою до захисту кваліфікаційних робіт; зловживання при вступі та навчанні в аспірантурі (докторантурі); зловживання при призначенні премій або інших виплат стимулюючого характеру; зловживання при поселенні студентів та співробітників у гуртожитки та інші.
- У разі якщо Вам стало відомо про вчинення в ОНМУ корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень, інших порушень Закону України «Про запобігання корупції» просимо звертатись за такими каналами зв’язку:
- на електронну адресу в.о. уповноваженої особи з питань запобігання та виявлення корупції: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- засобами телефонного зв’язку 0501955717;
- передати своє звернення через скриньку довіри, яка розташована за адресою: вул. Мечникова 34, 2 поверх;
- особисто, за адресою: Мечникова 34, каб 220 лаб.корп.
- іншими засобами поштового зв’язку.
Всі повідомлення розглядаються особисто та конфіденційно в порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції».
Наказ про призначення особи, уповноваженої з питань запобігання та виявлення корупції
Закон України "Про запобігання корупції"
Методичні рекомендації щодо врегулювання конфлікту інтересів від 12.01.2024 р.
Положення про уповноважену особу та виявлення корупції в ОНМУ

В цьому довіднику Ви ознайомитесь зі структурою освітнього процесу в ОНМУ, інститутами та кафедрами, а також з тим, як поводити себе у ОНМУ, зі складовими та філософією безбар’єрності.
Філософія безбар’єрності
Філософія безбар’єрності – це не тільки якісь набір норм, правил, технічних пристроїв.
Це відображення духовного стану суспільства, рівня його милосердя та емпатії, іншими словами це суспільство без обмежень для людей в тих сферах, де вони відчувають певні бар'єри: освітній, сфері зайнятості, доступу до інформації тощо.
Чимало років безбар’єрність асоціювалася у багатьох людей лише з подоланням фізичних перешкод – облаштуванням пандусів і підіймачів. Насправді ж це поняття ширше і стосується, без перебільшення, кожного.
Для кращого розуміння, що таке безбар’єрність, варто знати складові безбар’єрності:
Фізична безбар'єрність - створення середовища, в якому громадські місця, транспорт і послуги є фізично доступними для всіх суспільних груп, в т. ч. людей з інвалідністю, маломобільних людей, батьків з дитячими візочками та ін.
Освітня безбар’єрність – створені рівні можливості та вільний доступ до освіти, зокрема освіти протягом життя, а також здобуття іншої професії, підвищення кваліфікації та опанування додаткових компетентностей.
Цифрова безбар'єрність – є можливість відкритого доступу до швидкісного інтернету тим, для кого він є критичною необхідністю та умовою для спілкування, придбання речей, навчання, творчої та соціальної реалізації, а також інших потреб.
Інформаційна безбар’єрність – люди незалежно від їх функціональних порушень чи комунікативних можливостей мають доступ до інформації в різних форматах та з використанням технологій.
Економічна безбар’єрність – всі громадяни незалежно від віку, статі, сімейного стану чи стану здоров’я мають умови та можливості для працевлаштування, отримання фінансових та інших ресурсів для заняття підприємництвом чи самозайнятістю.
Безбар’єрне середовище – це простір необмежених можливостей, в якому немає місця дискримінації та враховуються інтереси кожного.
В ОНМУ за останні роки багато зроблено для створення безбар’єрного середовища, а саме фізичної, освітньої, цифрової, інформаційної свободи та розуміння усього нашого великого колективу щодо необхідністі цих складових забезпечення рівного доступу до освіти, розвитку особистості кожної людини незалежно від її особливостей.
Тобто, вектор наших зусиль направлений на забезпечення рівного доступу всім нашим вступникам, студентам, іншим здобувачам освіти, зацікавленим нашими послугами, викладачам та працівникам університету до освітніх послуг, можливостей займатись наукою, розвитком особистості, фізичного оточення, інформаційно-комунікаційних технологій і систем, а також до інших об’єктів та послуг, які може надавати ОНМУ.
Загальна інформація про ОНМУ
З моменту свого заснування Одеський національний морський університет посідає перше місце в лавах фундаторів морської інженерної освіти. Зазираючи за багаторічний відрізок минулого, представляємо короткий нарис основних історичних етапів, які пройшов колектив кількох поколінь учених і співробітників ОІІВТ-ОНМУ — людей, які прославили наш заклад, ототожнюючи себе з ним.
Основним документом, який встановлює порядок навчання в ОНМУ є Положення про організацію освітнього процесу в ОНМУ.
Освітній процес в ОНМУ - це система навчальних, наукових, методичних та організаційних заходів, спрямованих на реалізацію змісту освіти відповідно до стандартів вищої освіти за першим (бакалаврським), другим (магістерським) та третім (освітньо-науковим) рівнями освіти, що побудована з урахуванням сучасних інформаційних технологій.
Освітній процес в університеті спрямований на формування освіченої, гармонійно розвиненої особистості, яка здатна до постійного оновлення наукових знань, професійної мобільності та швидкої адаптації до змін і розвитку в різних сферах та галузях суспільства та держави.
- Освітня діяльність ОНМУ спрямована на реалізацію парадигми студентоцентрованого навчання та базується на принципах:
- людиноцентризму, гуманізму, демократизму, верховенстві права;
- відповідність чинному законодавству України;
- єдності навчання, виховання та розвитку;
- вихованні патріотизму, поваги до культурних цінностей Українського народу, його історико-культурного надбання і традицій;
- формуванні усвідомленої потреби в дотриманні Конституції та законів України, нетерпимості до їх порушення;
- доступності для кожного громадянина всіх форм і типів освітніх послуг, що надаються державою;
- формуванні поваги до прав і свобод людини, нетерпимості до приниження її честі та гідності, фізичного або психічного насильства, а також до дискримінації за будь-якими ознаками;
- формуванні громадянської культури та культури демократії;
- забезпеченні рівного доступу до освіти без дискримінації за будь-якими ознаками, у тому числі за ознакою інвалідності;
- якості надання освіти та освітніх послуг;
- інтеграції з ринком праці;
- свободі вибору видів, форм і темпу здобуття освіти, освітньої програми, закладу освіти, інших суб’єктів освітньої діяльності;
- академічної доброчесності;
- академічної свободи;
- формуванні культури здорового способу життя, екологічної культури і дбайливого ставлення до довкілля;
- невтручанні політичних партій та релігійних організацій в освітній процес;
- нетерпимості до проявів корупції та хабарництва.
Безбар’єрність в ОНМУ
В ОНМУ поетапно реалізується програма організації навчального середовища для студентів з особливими потребами.
Метою програми є створення найбільш сприятливих умов для комфортного навчання за спеціальностями та освітніми програмами, яки впроваджуються в університеті за рахунок доступності, як безпосередньо навчальних занять, спілкування з викладачами, науковцями, студентами за допомогою сучасних дистанційних технологій так і пристосування частини навчальних приміщень для навчання в них осіб, яким потрібні додаткові прилади.
- Зокрема, повністю доступними для наших вступників та студентів, якім необхідно безбар’єрне освітнє середовище є:
- приймальна комісія,
-
- всі аудиторії і лабораторії що розташовані на усіх поверхах:
- навчально-адміністратівного корпуса,
- першого поверху навчального та лабораторного корпусів,
- спеціалізовані лабораторії та тренажерні комплекси машинної зали,
- судновий тренажерний комплекс,
- комплекс навчальних майстерень,
- центр міжвузівської освіти
- центр духовного розвитку,
- арт-клуб,
- психологічна служба,
- науково-технічна бібліотека та читальна зала,
- загальні комп’ютерні класи,
- спортивний комплекс,
- їдальня,
- низка спеціалізованих лабораторій технічних кафедр.
Частково доступними, обладнаними східцями та широкими дверми є усі гуртожитки студентського містечка.
Провадиться активна робота з реконструкції навчальних приміщень, що розташовані на інших поверхах навчальних корпусів з метою створення свобідного доступу до них без усіляких обмежень.
Студенти з особливими потребами мають усі можливості для навчання за індивідуальними графіками та у дистанційному режимі з повним Інтернет-доступом до навчальних матеріалів і до консультативної підтримки з боку викладачів.
Центр обслуговування Єдиної державної електронної бази з питань освіти навчально-адміністративним підрозділом Одеського національного морського університету.
- Склад Центру:
- Начальник Центру - Казмірчук Наталія Василівна,
тел. (048)-732-22-25; тел. внутр. 3-59,
ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - Заступник начальника (провідний фахівець) – Ванжа Лілія Іванівна,
тел. (048)-732-22-25, тел.внутр. 3-59,
ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - Фахівець 1 категорії - Каленюк Елеонора Петрівна,
тел. (048)-732-22-25; тел.внутр.5-19,
ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - Старший інспектор – Дюкре Любов Гаврилівна,
тел. (048)-732-22-25, тел.внутр.: 7-08
ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. - Оператор ЕОМ – Булгакова Світлана Володимирівна,
тел. (048) – 732-22-25
ел.пошта: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
- Основними завданнями і напрямками діяльності Центру є:
- відображення та контроль проведення щорічної вступної кампанії на навчання до університету;
- реєстрації та супровід повного циклу освіти студента (від зарахування до випуску);
- введення інформації щодо науково-педагогічного складу та працівників університету;
- формування актуальної бази ліцензій, сертифікатів про акредитацію напрямів (спеціальностей)
- формування статистичних звітів університету
- забезпечення студентів студентськими квитками, а випускників - документами про вищу освіту;
- забезпечення довідковою інформацією стосовно кваліфікаційних рівнів, спеціальностей, напрямів, навчальних закладів, зареєстрованих в Єдиній базі.
- Обов’язки Центру полягають в забезпеченні:
- якості послуг, що надаються;
- повного задоволення споживачів і зацікавлених сторін;
- постійного поліпшення процесу замовлення та створення інформації, що відтворюється в документах про вищу освіту, видачі та обліку документів про вищу освіту в ЄДЕБО;
- ефективності використання ресурсів;
- достатнього рівня кваліфікації співробітників Центру;
- чіткого розподілу відповідальності і повноважень співробітників;
- сумливого виконання вимог зовнішніх і внутрішніх нормативних документів;
- розуміння політики університету в галузі якості кожним співробітником Центру;
- виключення ризиків, пов’язаних з наданням будь-яких послуг;
- забезпечення підтримки і постійного удосконалення роботи працівників структурних підрозділів університету.
Документи
Заява на виготовлення дублікату диплому
Заява на виготовлення дублікату додатка до диплому
Заява на отримання архівної довідки
Реквізити на оплату витрат на виготовлення дублікатів документів про освіту
Зразок оголошення про недійсний диплом
Інструкція щодо надання електронної заяви/заяви-довіреності в електронному вигляді
Розклад занять на другий семестр 2017-2018 навчального року Денна форма навчання
Факультет воднотранспортних і шельфових споруд
Факультет суднобудування, інформаційних технологій і системотехніки
Факультет портового інжиніринга
Навчально-науковий інститут морського флоту
Навчально-науковий інститут морського бізнесу
Навчально-науковий інститут морського бізнесу (транспортні технології)
Навчально-науковий морський гуманітарний інститут
Розклад сесій на другий семестр 2017-2018 навчального року Заочна форма навчання
Навчально-науковий інститут морського бізнесу
Факультет воднотранспортних і шельфових споруд
2025
2024
2023
2022
2021
![]() Ректор Одеського національного морського університету Руденко доктор технічних наук, професор Контакти приймальні ректора Адреса: 65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 303 адм. корп. Телефон: +38 (048) 732-17-35 Години прийому: понеділок з 15.00 до 17.00 за попереднім записом. e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
![]() Проректор з науково-педагогічної роботи Шумило кандидат технічних наук, професор ОНМУ Контакти приймальні проректора з науково-педагогічної роботи Адреса: 65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 301 адм. корп. Телефон: +38 (048) 728-31-20 Години прийому: вівторок з 14.00 до 16.00. |
![]() Проректор з наукової роботи Савельєва доктор економічних наук, професор Контакти приймальні проректора з наукової роботи Адреса:65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 209 лаб. корп. Телефон: +38 (048) 732-16-86 |
![]() Помічник ректора Корнієць кандидат технічних наук, доцент кафедри «Експлуатація морських портів» Контакти помічника ректора Адреса: 65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 308 адм. корп. Телефон: +38 (048) 728-25-66 e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. |
Вчений секретар Коробко Контакти вченого секретаря Адреса: Адреса: 65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 311 адм. корп. Телефон: +38 (048) 728-84-62 |
Юрисконсульт Москвін Контакти юрисконсульта Адреса: 65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, каб. 304 адм. корп. Телефон: +38 (048) 728-31-30 |
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (28.07.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (27.07.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (19.07.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (13.07.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (24.06.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (17.06.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (14.06.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (03.06.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (03.06.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (19.04.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (28.03.2016)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2016 р. (02.03.2016)
Річний план закупівель (зі змінами) на 2016 р.
Річний план закупівель на 2016 р.
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 р. (05.11.2015)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 р. (19.10.2015)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 р. (01.09.2015)
Річний план закупівель (додаток зі змінами) (28.09.2015)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 р. (01.09.2015)
Зміни до річного плану державних закупівель 2015 р. (01.09.2015)
Річний план державних закупівель на 2015 р. (27.08.2015 г.)
Зміни до річного плану державних закупівель на 2015 р. (04.08.2015)
Річний план закупівель (зі змінами), що здійснюються без проведення процедур закупівель на 2015 р. (07.07.2015)
Зміни до річного плану державних закупівель на 2015 р. (07.07.2015)
Зміни до річного плану закупівель ОНМУ на 2014 р. (26.11.2014)
Зміни до річного плану закупівель ОНМУ на 2014 р. (16.10.2014)
Проект річного плану державних закупівель на 2015 рік
Зміни до річного плану закупівель ОНМУ на 2014
Річний план закупівель на 2014
Проект річного плану закупівель на 2014
Порядок розгляду скарг учасників торгів до моменту укладення договору про закупівлю
Реєстр держзакупівель
Тимчасовий план державних закупівель
Уточнений план державних закупівель
Річний план державних закупівель
Річний план державних закупівель 2010
Річний план закупівель на 2010 (уточнений)
Річний план закупівель на 2010 (уточнений, розміщений 13.12.2010 р)
Річний план державних закупівель на 2011 рік
Річний план державних закупівель на 2012 рік
Річний план державних закупівель на 2012 рік (зміни)
Екперт щодо підготовки звітності
Комп'ютерне обладнання
Одеський національний морський університет має на балансі 8 корпусів.
Гуртожитки ОНМУ № 1, 1-а, 3, 4, 5 ОНМУ, що знаходяться за адресою вул. Старопортофранківська, 59 та поєднані в студмістечко.
Корпус № 1 і № 1-а, також № 3 і № 4 поєднані між собою одним коридором. Житлові кімнати в гуртожитках згруповані за коридорною системою, житлова площа на одну особу складає 6.08 м.кв. Кімнати забезпечені твердим та м’яким інвентарем (ліжка, шафи для одягу, столи, стільці, тумбочки)матраци, подушки, ковдри та постільна білизна. На кожному поверсі є кухні та санітарно-побутові приміщення (санвузлами та душовими). Кухні забезпечені електроплитами, столами та мийками. Санвузли та душові частково забезпечені водонагрівачами (бойлерами).
В студмістечку є банно-пральний комплекс, оснащений сучасними пральними машинами-автомат.
Гуртожиток № 7, що знаходиться за адресою вул. І.Рабіна, 39. Система розміщення кімнат – блочна. На кожному поверсі по два блоки, з яких один на п’ять другий на шість кімнат. В кожному блоці є санвузол, душова та кухня для загального користування. В житлових кімнатах вбудовано шафи для зберігання одягу та рукомийники. Житлові кімнати повністю укомплектовані необхідними меблями та м’яким інвентарем. Кухні забезпечені газовими плитами, столами та мийками.
Гуртожиток № 8, що знаходяться за адресою вул. Балківська, 29 на 13 житлових поверхах. Система розміщення кімнат – блочна. На кожному поверсі по шість блоків, з яких п’ять 2-х кімнатних та один блок – однокімнатний. Житлова площа на одну особу складає 7.1м.кв. В кожному блоці є санвузол з рукомийником та душова. Житлові кімнати повністю укомплектовані необхідними меблями та м’яким інвентарем. На кожному поверсі є кухні забезпечені електроплитами, столами та мийками. На четвертому та п’ятнадцятому поверхах є пральний комплекс, оснащений сучасними пральними машинами-автомат.
Загальної житлової площі гуртожитків
Корпус № 1-1а
Корпус №3-4 Житлова площа 1602,6 м.кв
Корпус № 5 Житлова площа 1054.4 м.кв
Корпус № 7 Житлова площа 2057 м.кв.
Корпус № 8 Житлова площа 2157 м.кв.
Проектна потужність місць для проживання
Корпус № 1-1а 257
Корпус №3-4 382
Корпус № 5 99
Корпус № 7 450
Корпус № 8 323
Кількість вільних місць станом на 01.08.2023 року
Корпус № 1-1а 257
Корпус №3-4 382
Корпус № 5 99
Корпус № 7 20
Корпус № 8 323
Плата за проживання в студентських гуртожитках затверджена наказом Ректора від 28.08.2023 #303-орг
Положення про студентське містечко в ОНМУ
Ректорам вищих навчальних закладів
Керівникам підприємств
Транспортна академія України - це всеукраїнська громадська наукова організація, створена на добровільних засадах провідними вченими та видатними інженерами, колективами наукових і навчальних закладів та підприємств сфери транспортного комплексу для цілеспрямованого розвитку наукової та науково-технічної діяльності, підвищення ефективності транспортного комплексу, захисту професійних інтересів, координації науково-дослідних робіт і впровадження їх результатів, обміну досвідом.
Головною метою діяльності Академії є визначення перспектив розвитку транспортного комплексу України, участь у формуванні та виконанні програм науково-технічного прогресу в галузі транспортного комплексу, створенні та вдосконаленні наукомістких технологій для висококомпьютерізованних виробництв майбутнього, їх комплексної автоматизації, широкої інформатизації, охорони навколишнього середовища.
В Академію можуть входити колективи науково-дослідних і проектно-технологічних інститутів, навчальних закладів, наукових бібліотек, підприємств, асоціацій, обчислювальних центрів та інших організацій, які поділяють цілі та завдання Академії та дотримуються вимог її Статуту.
Південний науковий центр Транспортної академії України (ПНЦ ТАУ) є регіональним науковим центром Транспортної академії України і діє за такими основними науковими напрямками: авіаційний транспорт, автомобільний транспорт, автодорожній комплекс, залізничний транспорт, морський транспорт, річковий транспорт, промисловий залізничний, міський, трубопровідний транспорт, нові і нетрадиційні види транспорту; транспортне будівництво; проблеми медицини на транспорті економіка транспорту; правові проблеми на транспорті.
З метою виконання статутних завдань Південний науковий центр Транспортної академії України запрошує зацікавлених осіб отримати статус дійсного члена (академіка) Транспортної академії України або члена-кореспондента Транспортної академії України.
ВИМОГИ ДО КАНДИДАТІВ
Дійсний член (академік) Транспортної академії України:
- доктора наук, автори видатних наукових праць за профілем Академії;
- кандидати наук, керівники науково-дослідних інститутів та навчальних закладів, їх відділів, лабораторій, кафедр, які мають вагомі наукові праці і працюють за напрямками діяльності Академії не менше 5 років і протягом кожного з останніх років мали наукові праці за профілем Академії;
- видатні фахівці за напрямками діяльності Академії без наукового ступеня та керівники профільних органів державного управління, які працюють за профілем не менше 5 років і є авторами наукових робіт за профілем академії;
- наявність статусу члена-кореспондента 5 років.
Член-кореспондент Транспортної академії України:
- доктора наук, що мають актуальні наукові роботи за напрямками діяльності Академії;
- кандидати наук, які працюють за напрямками діяльності Академії не менше 5 років і протягом кожного з останніх років мали наукові праці за профілем Академії;
- видатні фахівці за напрямками діяльності Академії без наукового ступеня, керівники профільних органів державного управління, які працюють за профілем не менше 5 років і є авторами важливих наукових робіт за профілем Академії.
Контактный телефон (048) 728-25-66
В.о. керівника ПНЦ ТАУ д.е.н., академік С. В. Руденко
Благодійний фонд на підтримку морської освіти та науки "Одеський інститут інженерів морського флоту"
Благодійний фонд на підтримку морської освіти і науки «Одеський інститут інженерів морського флоту» є некомерційною благодійною організацією, створеною на засадах добровільних і безоплатних пожертвувань.
Засновником Благодійного фонду на підтримку морської освіти і науки «Одеський інститут інженерів морського флоту» є Пугачов Сергій Олександрович випускник 1984р. факультету управління морським транспортом.
Головна мета – здійснення благодійної діяльності в інтересах студентів і викладачів навчальних закладів у галузі морської освіти та науки, зокрема Одеського національного морського університету.
Предмет діяльності – підтримка та заохочення розвитку національної освіти, науки та інформаційних технологій.
Благодійний фонд на підтримку морської освіти і науки «Одеський інститут інженерів морського флоту» співпрацює з Одеським національним морським університетом з 2009 року. За три роки співпраці завдяки фінансовій та натуральної допомоги Благодійного фонду студенти університету брали участь у міжнародних студентських конференціях, кафедри, лабораторії, видавництво університету поповнилися сучасними термінальними системами і новим обладнанням, викладачі університету отримували матеріальну допомогу і т.д.
Нашим завданням є перетворення університету в центр інновацій і технологій морської галузі, зміцнення статусу провідної морського ВНЗ країни щодо забезпечення підприємств морської галузі якісним кадровим та науковим потенціалом. Для досягнення поставленої задачі нам потрібна всебічна допомога колишніх студентів і небайдужих фахівців морської галузі, готових на співпрацю з Одеським національним морським університетом в різних його формах, у тому числі і надання фінансової підтримки. Можливо, у нас вийде спільно вирішити поставлену задачу і підвищити її значимість, об'єднавши Ваші зусилля і зусилля інших людей, готових допомогти морському освіті і науці і зробити даний проект відомим для максимальної кількості випускників Одеського Водного.
Якщо Ви готові перерахувати університету благодійну допомогу, то направити її можна на вказаний нижче розрахунковий рахунок:
Для тих, хто бажає надати підтримку ми завжди готові відповісти на питання. Контактною особою від університету є помічник ректора Корнієць Тетяна Євгенівна (тел. +38 048-728-25-66; e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.).
Одеський національний морський університет надає публічну інформацію керуючись Законом України «Про доступ до публічної інформації» та Наказом Президента України «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації».
Надання публічної інформації ОНМУ здійснює у відповідь на інформаційний запит.
Згідно до Закону, публичною інформацією є відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях інформація, що була отримана чи створена в процесі виконання суб'єктами владних повноважень своїх обов'язків, передбачених діючим законодавством, чи яка знаходиться у володінні суб'єктів об'єктів владних повноважень.
Запит від осіб на отримання інформації подається у довільній формі. При цьому обов'язково необхідно вказати:
1. Ім'я та прізвище особи, що робить запит, поштова адреса чи адреса електронної пошти, а також номер телефону;
2. Опис інформації, яку бажано отримати (вид, назва, реквізити чи зміст документу, відносно якого зроблено запит);
3. Підпис та дату.
З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію дозволяється подавати запит шляхом заповнення відповідних форм запитів на інформацію:
Форми для надання інформаційного запиту в письмовому вигляді:
- від фізичної особи (приклад);
- від юридичної особи (приклад);
- від об'єднань громадян (приклад);
- форма для надання інформаційного запиту в електронному вигляді (приклад).
Поштова адреса ОНМУ для надання інформаційного запиту:
65029, м. Одеса, вул. Мечникова, 34, відповідальній особі з запитів на інформацію (на конверті вказати "Публічна інформація").
Телефон: (048) 780-05-33
Факс: (048) 732-16-21
Фактичний контингент здобувачів освіти
Організація освітнього процесу в умовах воєнного стану
Про заходи з удосконалення СУДК MOODLE
Про затвердження Тимчасової інструкції СУДК MOODLE ОНМУ
Про організаційні заходи у зв'язку з введенням воєнного стану в Україні
Про запровадження в ОНМУ режиму дистанційної роботи для науково-педагогічних працівників
Звіти 2025
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів 053 ОПП Психологія морегосп.галузі бак (березень 2025)
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів 142 ОПП СЕУтаУ (ПВЕіР) бак (березень 2025)
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів 194 ОПП Гідротехнічне будівництво маг (березень 2025)
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів 135 ОПП Суднобудування бак (березень 2025)
Звіти 2024
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 081 ОПП Право на першому рівні (листопад 2024)
Звіти 2023
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 122 ОНП Комп’ютерні науки PhD (червень 2023)
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 073 ОНП Управління проектами PhD (червень 2023)
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 131 ОНП Машинознавство PhD (червень 2023)
p>Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 271 ОНП Судноводіння, інженерія та енергетика водного транспорту PhD (липень 2023)Звіт анкетування 073 Менеджмент ОНП Управління проєктами
Звіт про моніторинг задоволеності здобувачів спец. 081 ОПП Право на першому (бакалаврському) рівні
Результати виконання комплексних контрольних робіт
Результати участі студентів ОНМУ у Всеукраїнських конкурсах наукових робіт
Анкетування здобувачів вищої освіти
Одеський національний морський університет сьогодні – це сучасний учбовий заклад високого рівня, в діяльності якого органічно сполучуються високі досягнення національної вищої школи України з прогресивними тенденціями світової морської освіти.
Університет почав свою історію в червні 1930 р. як Одеський інститут інженерів водного транспорту (ОІІВТ). В 1945 р. був переіменований в Одеський інститут інженерів морського флоту (ОІІМФ). Постановою Кабінету Міністрів Україны № 592 від 29 серпня 1994 р. інститут переіменований в Одеський державний морський університет (ОДМУ). Наказом Президента України від 26 лютого 2002 р. № 177/2002 університету присвоєний статус національного (ОНМУ).